četvrtak, 29. rujna 2011.

Žlice za klince



Nisam nikad radila sa fimo masom, niti sam neki stručnjak za pimplave stvari. Odlučila sam isprobati pa sa napravila ove zgodne žličice za moju princezu i njezine prijatelje. Sigurno svi imate stari pribor za jelo koji stoji na gornjoj polici u špajzi ili pribor koji ste dobili za vjenčanje a baš vam se ne sviđa. Evo načina kako da ga uljepšate.

Žlice operite i osušite, fimo masu razvaljajte i obložite oko žlice. Napravite mala slova, točkice, kockice ili neke druge šarene oblike i lagano ih utapkajte u fimo koji ste obložili oko žlice. Pecite fimo u pećnici. Ovakve žlice nisu za pranje u perilici za suđe.

1 komentar:

  1. Ukrašavanje žlice je bio moj prvi susret s fimom :D
    toliko sam bila ponosna na nju da ju na kraju uopće nisam koristila, nisam htjela da se ošteti hahaha :D

    OdgovoriIzbriši