petak, 20. siječnja 2012.

Prvi mjesec

Da, danas moj sinko ima mjesec dana. Zar je proslo vec mjesec dana od trudova, bolova? Porod je trajao cijelu noc. Tocno u ponoc dobila sa trudove koji su bili u razmaku od 10 minuta,u pola 2 5min., a u 2 2 min, tad sam vec bila u boksu. Bez epiduralne,normabela,samo sa 2 spazmexa koji nisu bili od velike pomoci rodila sam Hrvoja u 9.40 ujutro. Od velike pomoci bio je tim iz Merkira, docent Dujic, dr. Stasenko, jos neki doktor, dva specijalizanta, dvije babice, neonatalog, njegov specijalitant i djecja babica. Od velike pomoci bila mi je mama od Mijinog prijatelja iz vrtica koja u bolnici radi i sa mnom je prosla skoro kroz cijeli porod, od srca joj hvala. Nije proslo bez sivanja, nema veze jer sm za 15 dana sjedila i naveliko hodala. Ostalo mi je oko 7 kg,nadam se da ce to uskoro nestati. Roden je sa 4120 g, a iz bolnice izasao sa 3950 g. Sad je vec dosta velik, zanima me koliko je dobio, znat cu za tjedan dana. Po noci spava, budi se svaka 3-4 sata, a po danu malo slabije jer bi samo visio ma cici. Uglavnom je dobar. Unatoc tome sto sam sad stalno doma svaki dan se sminkam, pravim frizuru i lakiram nokte, ne zelim se zapustiti. I da, cak uspjevam naci vremena za sebe i napraviti koju kreativnu stvarcicu. Sve u svemu, ovaj mjesec je bio super. A sad idem u krevet jer se uskoro moram buditi i nahraniti dijete.


Laku noc!

Pusa!


Published with Blogger-droid v2.0.2

4 komentara:

  1. a miško mali <3 Premeden je Sanjushka!! Drago mi je da sve ide kako treba i da maleni brzo raste! Palac gore za frizuru, šminkanje i noktiće :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Kak je cakani, zamisljeno gleda sto to on radi na blogu hehe :) I svaka cast na malo sredjivanja, nema mi nista gore od mladih mama s bebicama koje izgledaju kao da ih je poplava izbacila. Bebice jesu puno posla ali pocesljat se i nabaciti sloj maskare traje pol minute.

    OdgovoriIzbriši
  3. mačak je prekrasan! i baš mi je kul što se zove hrvoje! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako se samo namrštio zbog publiciteta. Divan je dječarac i drago mi je da lijepo napreduje. Uživaj i čuvajte se.

    OdgovoriIzbriši