petak, 6. travnja 2012.

Zapečeni krumpir s bakalarom

Znam da kasnim s blagdanskim postovima, ali bez ljutnje molim. Zadnja tri dana  bila sam bolesna. Nisam 9 godina imala temperaturu i baš sad me pokosilo. Danas se osjećam puno bolje i moje pripreme za nadolazeće blagdane su ubrzano krenule. Za ručak vam predlažem zapečeni krumpir s bakalarom.

Potrebno:
1 kg krumpira
500 g svježeg filea bakalara
4 režnja češnjaka
1 limun
sjeckani peršin
maslinovo uje
1 dcl bijelog vina
2 lista lovora

Krumpir oguliti i nasjeckati na ploške te kratko prokuhati u slanoj vodi. File bakalara ako je potrebno očistiti od kostiju i posoliti, te narezati na kockice. Vatrostalnu zdjelu premazati maslinovim uljem, staviti polovicu krumpira, na krumpire bakalar, sjeckani češnjak, od polovice limuna kriške poslagati po bakalaru, drugu polovicu limuna procijediti po bakalatu, posipati sjeckanim peršinom, staviti lovorov list, zaliti sa vinom i još malo maslinovog ulja i odozgor poslagati ostatak krumpira. Krumpire još malo preliti sa maslinovim uljem i posuti sjeckanog peršina. Peći u pećnici cca 1 sat i 15 min., zapravo dok se krumpiri odozgor ne zapeku.

Isto možete napraviti i s fileom oslića!



Ako imate malo vremena preporučam da file bakalara posolite, i u tavi ispećete na maslinovom ulju. Za to je potrebno cca 5-10 min. Preko bakalara pospite sitno sjeckani češnjak i peršin, pokapajte s limunovim sokom i malo maslinovog ulja. Poslužite s kuhanim krumpirom.


Dobar tek!

Pusa!

2 komentara:

  1. Sanjushka drago mi je da si ozdravila,ovo jelo je zamirisalo do mene..sretan Uskrs ti želim!

    OdgovoriIzbriši