subota, 7. travnja 2012.

Jeste obojali jaja?

Nisam baš neki tip za bojanje jaja. Nikad mi ne ispadnu baš super. Čak sam nekoliko puta probala napraviti decoupage na njim, ali mi nikad nije ispalo dobro kao drugima. Ove godine sam se odlučila za malo drugačiju varijantu. Ne bojam puno jaja. Bojim ih onoliko koliko ih mislim darovati, jedno desetak. Od papirnatih naljepnica izrezala sam mala srčeka i poljepila po skuhanima jajima prije bojenja. Tako sam napravila 5 jaja. Drugih pet sam omotala špagom. Pet sam obojala crvenom, a pet ljubičastom bojom prem uputama sa vrećica od boje. Kad su se osušila skinula sam naljepnice i špagu i premazala ih uljem. Ne izgledaju loše.




Možda vam se moja ideja svidi pa i vi pokušate, zaista je lako.

Uživajte u farbanju jajčeka!

Pusa!

Broj komentara: 7:

  1. Izgledaju odlično, kao batik, a sviđaju mi se i boje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. totalno su simpa ove tvoje pisaničice!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne,nisam oboila jaja posto mi slavimo Uskrs iduce nedelje,al si mi dala super ideju!
    Imajte srecan i blagosloven praznik ti i tvoja porodica, zelim ti od srca :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Have a lovely Easter time ! ✿ܓ

    OdgovoriIzbriši
  5. dobra ideja, makar su mi najljepša natur sa srčekima! Sretan ti Uskrs :-))

    OdgovoriIzbriši