četvrtak, 22. ožujka 2012.

Još jedan izazov

Nives  me izazvala. Moram odgovoriti na 11 pitanja postaviti svojih 11 pitanja i izazvati 11 blog kolagica. Pa krenimo.

1.što vas najviše inspirira u vašoj kreativnosti?- moja djeca
2. što volite raditi u slobodno vrijeme?- između dojenja, presvlačenja, slaganja puzzli i svakodnevnog kuhanja i brige o obitelji teško je nači slobodno vrijeme, a kad ga nađem onda radim nešto kreativno, radim cvjeteke, od kad imam mašinu šivam, čitam blogove, tražim recepte, šećem sa djecom, jednostavno uživam.
3.kad ste se počeli baviti svojim ručnim radom?- u 6. razredu napravila sam prvu kreativnu stvarčicu, bio je to novčanik od novinskog papira i selotejpa, u 8. raredu torbica od starih traperica, šivana debelim koncem, narukvice od goblena...
4.dali je to ono što iskreno volite?- da
5.koje vam je najdraže voće?- trešnje
6. koju glazbu najviše volite slušati?- fakat sve
7.s kim biste htjeli zaglaviti na pustom otoku?- s mojim mužem, bilo bi nam fakat super
8.a u liftu...?- i opet s mojim mužem, bilo bi nam savršeno
9. koji vam je najdraži glumac?- definitivno Tom Hanks
10.jedna stvar koja vam se najviše sviđa u vašem hobiju?- moji prekrasni cvjeteki koje obožavam
11.kada ste napravili blog dali vam je drago zbog toga i jeste li zadovoljni svojim radom?- prvi blog sam započela prije 5 godina, brzo sam ga ugasila jer nisam znala što s njim, a ovaj prije godinu dana, jako sam sretna što ga imam.

Neću izazvati nikoga, nemojte se ljutiti, ne znam kog bi izazvala ni što bih pitala jer je večina to odradila.

Dok vi čitate Nivesina pitanja i moje odgovore ja idem pripremiti tutorijal, prvi tutorijal sa šivačom mašinom.

Pusa!

Nema komentara:

Objavi komentar