četvrtak, 1. rujna 2011.

Mislila sam...

Mislila sam da će pisanje bloga biti lako, ali evo zaključka, nije. Nije da nemam što napisati ili da ne znam, nego jednostavno mi je lap-top u ormaru,a ne volim kad mi stoji na stolu, pa ga najčešće ni ne vadim.
Trenuto sam u 25 tj. trudnoće i sve ide po planu. Bebi, mojoj velikoj curi složili smo krevet i kupili ormar, sad ima pravu sobicu za velike curice. Pripreme za prinovu polako su počele. Kolica oprana, još samo treba oprati autosjedalicu. Robicu sam izvadila, ali ju još nisam oprala jer od termina koji je pred Božić ima još dosta vremena, a još ni ne znam hoće li biti curica ili dečko. Naravno, moja djeca se ne daju pokazati.
Od danas službeno počinje bolovanje. Postavljam si pitanje što ću raditi do poroda. Osim što ću očistiti svaki kutak svog stana, posvetiti ću se svom omiljenom hobiju, kuhanju. Odlučila sam isprobati skuhati što više različitih jela. Bacam se na listanje kuharica, i surfanje po najrazličitijim food blogovima. Nadam se da ću si tako kvalitetno ispuniti ovo slobodno vrijeme.

Nema komentara:

Objavi komentar