petak, 4. ožujka 2011.

Kreativa


Evo me opet.
Dragi blogu, pišem ti opet ja. Prošli vikend provela sam u opuštajućoj atmosferi družeći se sama sa sobom. Lap-top, sada već stari teško se pokretao, pa sam već sva izludila od pokušaja da nešto vidim i napravim na njemu. Morala sam se nekako zabaviti i ponešto napraviti. Prvo sam oribala kuhinju, no on se i dalje nije htio upaliti. Pa sam na balkonu polakirala neke kutije, još uvijek se nije htio upaliti. Pa sam radila nove ukosnice od tkanine, no on je i dalje bio uporan i nije se dao. Nakon nekoliko dana pokušaja pokretanja lap-topa moj mužić je poludio i odveo me u Ecos i konačno kupio novi. Sad je sve ok.Jedan od mojih ovo tjednih uradaka je i ova slika u sobi moje princezice. Šta nije fora.


Za sliku sam koristila stražnju stranicu od ormara (iveral debljine mislim 3mm),salvetu sa cvjetnim uzorkom, drvofix, akrilni lak i kist,satensku vrpcu i vruće ljepilo. Stranicu ormara izrezala sam u krug, očistila, premazala kistom sa razrijeđenim drvofixom i stavila salvetu te gdje je bilo potrebno još malo prošla s kistom. Nakon što se osušilo premazala sam ju sa krilnim lakom i naposlijetku zaljepila vrpce sa vrućim ljepilom. I eto ga na, imam prvi tutorial!


Evo još nešto, kutija sa čipkom u kombinaciji sa slikom.

1 komentar:

  1. Garancija POVJERENJE KREDITA
     
    Jeste li pokušali dobiti kredite od banaka bez uspjeha? Hitno potreban novac da se iz duga? Trebate novac za proširenje ili osnivanje vlastitog poslovanja? Odobravamo tvrdi novac kredite i sve druge vrste kredita, uz kamatnu stopu u rasponu od 3% - 5%. Mi dati kredite na nacionalnoj razini, u rasponu od 1.000,00 do 100 milijuna dolara / funti / eura. Mi financirati 100% i sa LTV od 75% -85% na kupnju nekretnina, Odgovor na e-mail: gtloans@live.com
     
    pozdravi
    Tony trbuh

    OdgovoriIzbriši