srijeda, 23. studenoga 2011.

Bajkoviti swap

Odlučila sam sudjelovati u prvom swap, vjerujem da većina vas zna ponešto o tome. Swap je pokrenula Medena-Bluebell boo. Naziv swapa je Fairytale swap. Prijavljeni su birali svak sebi temu, te su kasnije podijeljeni parovi. Ja sam izabrala ''Princeza i žabac'', a moja partnerica Olija ''Princeza na zrnu graška'' Svojoj partnerici izradila sam i poslala broš, traku za kosu, platnenu vreću, blokić i mirisni jastučić!






Sve sam to onako lijepo zapakirala, ma baš za princezu, upravo ovako:


A poštom poslala ovako:


Moja partnerica Olija meni je poslala gumicu za kosu, naušnice, mali notes, kutijicu i pločicu sa porukom.

Zanima me kako uspije napraviti ovu kutijicu da izgleda tako prekrasno i profesionalno napravljeno, ma kutijica i pločica su predobre. Morat ću pothitno na neku radionicu da vidim kako se to radi!
Sve je našlo svoje mjesto, a neki (Miushka) su se već potrudili prisvojiti si neke stvarčice.

Uživala sam pripremajući se za ovaj swap. Nemogu vam opisati svoje uzbuđenje kada sam slala,a tek kad mi je poštar pozvonio na vrata, ma super! Jedva čekam drugi put!

4 komentara:

  1. Kako lijepe stvari :)) Svaka vam čast, baš su slatke i bajkovite!

    OdgovoriIzbriši
  2. stvarno si to lijepo zapakirala, baš za princezu! A i super su mi stvarčice

    OdgovoriIzbriši
  3. E da, tvoje krasno pakiranje je kod mene falilo :D
    Hvala na komplimentima,

    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Fora, nisam znala da i kod nas netko organizira te swapove :)

    OdgovoriIzbriši