petak, 30. prosinca 2011.

2011

Mom mužu nikako nije jasno zasto se svake godine veselim Novoj godini i dočeku iste.


Svaka je godina drugačija,iako se nama često čini da je potpuno ista. Kao prvo nije,stariji smo i iskusniji za jednu godinu. Volim se prisijećati svih lijepih a i onih manje lijepih događaja.


2011 počela je  vrlo stresno, posla na poslu preko glave,previše stresnih trenutaka,preživjela. U 2-3 mjesecu pronašla sam dobrog prijatelja,ovaj blog a s njim i 24 nove blog frendice. Sredinom 3 mjeseca saznala sam da sam trudna, uspjeli smo kupiti novi auto,Miushka je proslavila 3. rockas.

Iako se zbog loseg vremena nismo uspjeli previse okupat na moru,ljeto je bilo zakon,red ribolova,red mora,pa ribolov pa opet more,zakon. Klub mog muza usao je u 1. bocarsku ligu. Proslavili smo sretnu 4 godisnjicu braka, 32 pa 27 rodendan.A sad na kraju godine dobili smo sina, stigao nam je ko' mali Isusek pod bor na ujin rodendan. Nagradena sam sa jos jednom super stvari,moj muz inace sin jedinac,pokazao se kao pun pogodak jos jednom,u mojim najtezim i najbolnijm trenucima pokazao se kao veliki oslonac,utjeha,pomoc,radi toga sam mj od srca zahvalna i svakim danom volim ga sve vise.


Nije sve bas bilo sjajno. Prije.mjesec dana saznali smo da moj predragi svekar ima tumor na mjehuru. Sad je on odstranjen,a nalazi su vise nego dobri,nije potrebna mu kemoterapija.


Bilo je i losih stvari ove godine,ali ih odbijam pamtiti,zelim pamtiti samo dobro,bolje i najbolje.


U 2012 zelim zdravlje,mir,blagostanje,poljubce,zagrljaje,srecu,dobre prijatelje,mnostvo novih vasih i mojih postova,tutorijala,kreativnih uradaka i finih recepata.


Moja novogodisnja odluka je: sto mogu danas ne ostvljam za sutra.


Razmislite o tome kakva vam je bila '11, i kakva bi vam '12 trebala biti.


U ime cijele obitelji zelim vam sve ono sto zelim samoj sebi.


Sretna Nova godina.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Broj komentara: 8:

  1. Hvala ti, također sve najbolje u novoj 2012. godini!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala!! Tebi isto želim sve najbolje i da se lijepo provedeš u društvu svoje obitelji :))

    OdgovoriIzbriši
  3. neka je tebi i tvojoj obitelji 2012. godina blagoslovljena, zdrava, radosna, kreativna i uspješna! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. "Pamtim samo sretne dane..." kako je još Gabica pjevala ;)


    Sretu Novu godinu ti želim, puno, puno sretnih trenutaka s tvojim najbližima,

    zdravlja, sreće i mudrosti da se nosiš sa težim trenutcima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretnu novu uz puuno lijepih trenutaka i kreativnih ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretna Nova godina, neka ti donese još bezbroj lijepih trenutaka. .

    OdgovoriIzbriši
  7. Tebi i tvojoj slatkoj maloj obitelji želim ispunjenje svih želja i novogodišnjih odluka! :***

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam tek danas "naletila" na tvoj blog, ali uvijek mi je drago kada procitam kako neki ljudi lijepo zive i raduju se kako velikim tako i malim stvarima :) Nadam se da ce ova 2012 biti svima jos bolja i sretnija nego prosla :)

    OdgovoriIzbriši