utorak, 13. prosinca 2011.

Android

Evo,javljam se iz svog doma po prvi put sa androida. Djed mraz je ove godine malo uranio. Pocastili smo se sa novim mobitelima kako to inace i radimo svake dvije godine uoci Bozica. Blagdani su dobar izgovor za uci u trosak. Jos sam u komadu. Po zadnjoj menstruaciji termin mi je bio jucer ili bi trebao biti sutra, a po mom doktoru koji mi racuna po UZVu tek 20.12. Ma vec sam se izgubila u racunanju vremena i iscekicanju. Psenica je posijana,4 vrste kolacica spremne, ukrasi gotovi, stan ulizan, ja sam spremna za Bozic. Nije sve bas tako sjajno ovih dana. Moj dragi svekar zavrsio je u bolnici, dijagnosticiran mu je tumor na mjehur. Danas je operiran i za sad je sve pod kontrolom, u subotu ce vjerovatno doma. Hvala Bogu. Ja cu vjerovatno opet na carski, nisam bas presretna zbog toga jer se bojim da Bozic ne provedem u bolnici. Stoga, odlucila sam zanemariti lift i penjati se na 4 kat od sad pa do poroda. Drzite mi fige da to bude sto prije,a ja vam saljem svima ma koliko god da vas ima veliku puskanu.


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 komentara:

  1. uh! Ja sam nestrpljiva kad čitam ove tvoje postove, mogu mislit kako je tebi!? Držim fige da sve prođe dobro i da za Božić cila obitelj bude na okupu! Sretno draga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. izgleda da beba čeka Novu godinu! Ali novosti kod vas ispod bora ga možda malo i potaknu (ili to ili stube)

    sretno, kad god bude!

    OdgovoriIzbriši