nedjelja, 15. siječnja 2012.

Rolada sa šumskim voćem

Obično kada pećem kolače imam neku zanimljivu priču za ispričati, ili zaboravim šećer staviti ili jaja, uvijek nešto. Za ovaj vikend spremala sam roladu sa šumskim voćem, samo što sam umjesto šumskog voća stavila maline. Prigoda je bila rođendan mog jedinog svekra. Moj svekrić je srčani bolesnik i strogo pazi što jede, pa mi se ovaj kolač činio da je baš za njega jer u kolač ne ide ni margarin a ni žumanjak kojeg moj svekar zaobilazi u širokom luku. Riječ je o beze korama koje se ispeku za pola sata a kasnije podsjećaju na lisnato tijesto. Krema je vrlo jednostavna, naravno riječ je o šlagu. Ovo je super jednostavan i osvježavajući ljetni kolač kojega će vrlo brzo i lako spremiti i oni malo manje spretni u kuhinji. Recept možete pronaći ovdje .

Uživajte u kolačiću!

Evo kako je meni ispalo


2 komentara:

  1. I meni ovo izgleda kao nešto što bih smazala u tren oka!! Hvala ti na preporuci:))

    OdgovoriIzbriši