nedjelja, 4. ožujka 2012.

Swap

Prijavila sam se za swap s temom ''Love in Paris'' koji je organizirala Enter....La La Land. Zadatak je bio izraditi dva predmeta, modni dodatak u lila, rozoj, crnoj boji i nešto što inače izrađujemo. Moja partnerica je bila Good ghost. Poslala sam joj nježno rozi broš sa crnim sjajnim gumbićem u sredini i naušnice ružice u nježnoj lila boji. Cvjeteke inače radim, a naušnice su prve koje sam ikad napravila. Ona je meni poslala knjižicu sa slikama Pariza i izrekama o ljubavi, lančić sa srcem, još jedan lančić sa sitnim perlicama i mirisnu vrećicu za ormar. Obožavam swapove i jedva čekam idući. Hvala good ghost i Enter....La La Land.



4 komentara:

  1. darovi su usper jako lijepi i ja jedva čekam idući swap pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
  2. još nisam skužila te swapove, ali vidim da će mi se svidjeti! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zavidim joj što je dobila taj broš, meni još uvijek sline cure za istim tim samo zelenim xD

    OdgovoriIzbriši