subota, 18. veljače 2012.

Vrtička radionica

Postoji nekoliko oblika komunikacije odgojitelj-roditelj. osim one svakodnevne ''dobar dan-doviđenja, sve je bilo ok'', tu su i roditeljski sastanci različitih tipova, radionice, individualne konzultacije... Tako su Miushkine tete, moje kolegice (radim u istom vrtiću) organizirale radionicu s temom ''Promet'' jer trenutačno rade na tom projektu s klincima pa su na taj način uključile i roditelje. Roditelji su dobili zadatak donijeti što više PNM-a (prirodno neoblikovanog materijala- kutijice, kartone, izolir trake, kolaž...). Na radionicu smo pošli svi četvero, braco je spavao, seka se igrala, tata se prisiječao djetinjstva, a ja posla. Bilo nam je super. U društvu smo bili s prijateljima i dobro smo se nasmijali. Jedva čekam iduču radionicu.

Na to ću se načekati, jer je moja spretna Miushka jučer pala sa stola i slomila ramenu kost pa je u zavojima, a vrtić nećemo vidjeti idućih mjesec dana sigurno, osim u šetnji. Baš šteta jer sam ju od 1.3. htjela upisati u sportsku grupu, a propustit će i maskembal. Baš mi je žao. Ima jedna dobra stvar u njezinom bolovanju, sad mora ležati i ruka ju jako boli pa neće više moći raditi zvijezdu, kolut naprijed/nazad, a mora se oprostiti od vratolomija na maminom i tatinom krevetu, jer mi se od svega toga diže kosa na glavi.

Tata pravi semafor


Mia i ja cestu

Našao se tu i jedan cvjetek



Braco spava

   
Radovi djece i roditelj

Pusa!

Broj komentara: 5:

  1. Kako dobra radionica, super ideja! Žao mi je što se Miuška ozlijedila :(

    OdgovoriIzbriši
  2. O sirota mala Miuška, brzo ozdravljenje joj želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna radionica.
    Žao mi je zbog povred, želim brz oporavak:)
    Došla sam da uzvratim komentar i videla da ti i ne znaš da imaš ova slova:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaaa,zar stvarno?Ja cijelo vrijeme mislim da nemam ner mene ne trazi da ih upisem. Kako da to maknem?

    OdgovoriIzbriši