nedjelja, 5. veljače 2012.

Pita od sira

Moji su roditelji iz Livna (BIH), a ja sam Zagrepčanka. Nimalo se ne osjaćam kao Bosanka iako sam kao dijete provodila veći dio godine u Livnu. U Bosni je običaj da se pita jede za ručak, dok je u ovom dijelu Hrvatske pita kolač. Moja je mama pite obično radila petkom, sestri sirnicu, bratu burek, a meni zeljanicu. Tako sam se ja nekidan zaželjela sirnice i odlučila ju napraviti.
Evo kako:

potreno mi je bilo:
1 paket listova za savijače

1/2 kg svježeg sira
1 kiselo vrhnje
1 jaje
malo soli
pola čaše vode sa malo manje od pola čaše ulja

Tepsiju malo pouljiti. Pomiješati sir, vrhnje, sol i jaje. U tepsiju staviti jedan list tijesta i dobro ga namazati sa mješavinom ulja i vode, staviti drugi list i njega namazati. Na listove staviti mješavinu sira i vrhnja, pa 3 lista, svaki list tijesta premazati mješavinom ulja i vode, staviti ostatak sira i opet staviti 3 lista tijesta i svaki list dobro premazati uljem i vodom, a zadnju koru dobro namazati i poprskati s uljem. Pustiti da malo odstoji i peći na 200 stupnjeva oko 30 min.

Njam, njam!



Broj komentara: 6:

  1. Pita mi je lelo broj jedan. Jednostavno OVOŽAVAM pite u svim varijantama. Baka i mama mog dečka su pitu 'dovele' sa sobom s Kupresa! Nadjevi su u raznim kombinacijama, no tijesto uvijek razvlače. Joj, to je milina prava... Ja najčešće pravim slatke, s kupovnim tijestom, i to od jabuka i višanja, ponekad i od šumskog voća.

    OdgovoriIzbriši
  2. Razvlačim i ja tijesto ali sad uz bebu nažalost ne stignem.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja se nikad nisam osudila okušati! e, to bi mi mogao biti dobar projekt za veljaču! kako sama sebi čestitati valentinovo: pitom zeljanicom s razvučenim korama! hmmmm... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Njam njam, nisam još nikad pravila pitu, baš bih mogla jednom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam sir, pa tako i kolače sa sirom i ostalim mliječnim proizvodima, a tvoja pita je da poližeš prste...hvala za recept!
    Pratim :)))

    OdgovoriIzbriši