subota, 11. veljače 2012.

Zimske radosti

Volim sva godišnja doba, pa tako i zimu. Nema ljepšeg od blagdana i snijega. Ove godine snijeg nas je zaobišao za blagdane i to mi je super. A znate zašto mi je to super? E pa zato što moj muž radi u zimskoj službi. Da je snijeg padao za blagdane njega ne bi bilo doma, a još sam rodila 5 dana prije Božića pa je ovako mogao uzeti slobodne dane da bude s nama. Sad kad snijeg pada nezaustavljivo sama sam pa ni ne čudi količina postova koju sam objavila ovaj tjedan. Bilo je i vrijeme da se ja malo maknem iz kuće pa sam s djecom otišla do mame. Konačno sam u društvu mojih najdražih, mame, sestre i brata. Nezaustavljivo razgovaramo, upadamo jedni drugima u riječ, smijemo se, plešemo, pjevamo, braco spava, a Miushka isprobava svaki komad tetkine šminke i lakira nokte. Mama nas je počastila ručkom, a pala je i slastica (jabuke u šlafruku). I dalje pazim što papam, bez brige. Malo čiščenja snijega i babcanac na njega. Milina! Godinama čekam da ovakav snijeg padne pa da napravim anđela u snijegu a da na sebi nemam blata. Konačno je došlo i to vrijeme. Beba baki u ruke, a nas tri u snijeg. ZAAAAKKKOOOONNNN!!!! A Bond (pas), i on je bio oduševljen, tako je brzo trčao da sam ga jedva uspjela fotkat. Bilo nam je prekrasno, mislim nama je uvijek super kad smo zajedno samo je ovaj put bilo mrvicu bolje.


Prije spavanja uživajte uz dva nova cvjeteka.


P.S. ne zaboravite se prijaviti na rođendansko darivanje

Pusa!

2 komentara:

  1. A slatkice... vrlo stylish na snijegu. Sad kad sam pročitala zašto ti je drago da nije bilo snijega za blagdane, i meni je malo manje žao ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidi se da ste uživali na snijegu!:))
    A i cveteki su baš slatki!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši