ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Krafne

Iskreno, nisam neki stručnjak za krafne, bar ne do danas. Od danas, zahvaljujući food blogerima jesam. Prije dvije godine pokušala sam u dva navrata napraviti krafne, ali su one bile strašno tvrde i suhe i stvarno su bile ono... koma. Od tada ih nisam pravila. Često pravim fritule jer mi one fakat idu ko' od šale kak bi se reklo, ali o tome neki drugi put. Na nekoliko blogova našla sam recept za krafne i odlučila sam se za recept sa bloga Bite-my-cake. Volim pekarske krafne a ove su ispale baš takve. Vrlo ih je jednostavno napraviti, a još jednostavnije pojesti. Btw. ispalo ih je 29 i ostala je niti jedna (u izjedanju krafni pridružili su nam se baka, deda i tetka). Nažalost, sutra će se maškarice morat zadovoljiti sa bombončićima.

Njam, njam!







Kad sam ja bila dijete moja mama nam je svake godine šivala kostime, šminkala me i učila trikove za za maškare. Tako sam bila klaun, Charli Chaplin, ciganka Mara iz Staroga Kotara, dama, gusar, bauštelac, sestra leptir s ogromnim krilima... Baš nam je bilo super. No, jedne godine, mislim u 3 ili 4 razredu sa prijateljima sam krenula u obilaženje stanova i pjevanje pjesmica za slatkiše, krafne, novčiće, kad smo već svašta bili prikupili nakon stana moje bake odlučili smo pozvoniti prijateljičinoj baki koja je živjela nasuprot moje. Kad najednom, ugasi se svjetlo u stubištu i napadnu nas dečki iz 6 razreda i iz torbe mi uzmu sve novčiće i bombone. Šmrc, šmrc... Kako sam bila jadna, a tada tako sam se lijepo potrudila da sve to sakupim.

Uživajte u maškarama!

''Danas su maškare, najljepši je dan. 
Dajte nam nešto pa idemo van!''

P.S. nezaboravite, jo sutra su prijave za rođendansko darivanje.

Pusa!

Broj komentara: 11:

  1. Baš sam gledala neki dan taj recept :) Odlično izgledaju :) Sigurno su bile jako fine!

    OdgovoriIzbriši
  2. jako su fine,mekane,socne,tijesto se laki zamijesi s mikserom,mogla sam mrvicu vise ruma.staviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nikada do sada pravila krafne i baš si razmišljam dal da pravim ili ne i evo ti postaš link sa receptićem - to mi je znak da pravim :) Samo pitanje, koliko duboko treba biti to ulje? Mislim kužim da je pola litre ali ja imam jednu ogromnu duboku tavu u kojoj inače pečem, pa ako stavim pol l biti će 1cm ulja na dnu a mislim da bi trebalo biti malo dublje ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za taviu ce ti trebati puno ulja. ja sam koristila okrugli loncic

      Izbriši
    2. E vidis, imas pravo, staviti cu ja u najmanju zdjelu, tamo ce pola litre biti 5cm najmanje. Hvala! :)

      Izbriši
  4. Čim su se tako brzo pojele, sigurna sam da su odlične.. Nisam ih nikad pravila, al bojim se da je to malo prezahtjevno za mene..

    OdgovoriIzbriši
  5. ja volim samo domaće krafne i ne sumnjam da su bile fine. S druge strane, još ih nisam radila, ali skupljam hrabrost. Možda me ovo inspirira! Super mi je radionica u vrtiću i, šmrc, fali vrtić. Moj će stariji u srednju na jesen, a junior u 5.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ih dugo izbjegavala,iznenadila sam se kako je zapravo jednostavne

      Izbriši
  6. sad sam gladna i kruli mi u trbuhu...

    OdgovoriIzbriši