ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Dosta je bilo

Da, vrijeme je za dijetu. Dosta je bilo finih kolača, tjestenina, krumpira, uglavnom fine papice. U prvoj trudnoći dobila sam 23 kg, ostalo mi je 2, vratila sam još 3. U drugoj trudnoći dobila sam 15, otišlo je 7, ostalo 8. Vrijeme je da i to ode u zaborav.  Danas je ponedjeljak i krećem od danas. Još sinoć sam se oprostila od klopice naručivši si pizzu, i nije mi bila neka, možda sam si trebala uzeti čevape, no sad je gotovo. Kažu da nije dobro ići na dijetu dok dojiš, no ja i nisam neki tip koji se može strogo držati onog sad jedi ovoliko ovog, sad onoliko onog... Više mi paše izbaciti namirnice koje se na mene ljepe čime  ih pogledam, a to su moja najdraža tjestenina, krumpir, riža, mahunarke, fini kruh i peciva. Ne poham često pa mi to neće biti problem. Od sad jedem piletinu, puretinu, puno povrća, salate, light jogurt, suncokretove sjemenke, jagode, gljive i bjelanjke. Možda koji put odem i na akupunkturu.  Obzirom da nemam vremena za aerobic, svaku večer radit ću čučnjeve. Ovu metodu sam probala već nekoliko puta i zaista pali.
Danas sam pojela:

DORUČAK:
5 dkg salame od pečenog pilećeg mesa
1 šalica light jogurta

RUČAK:
tanjur pileće juhe sa mrkvom, karfiolom i brokulom, bez tjestenine
2 komada pečenih pilečih prsa sa bosiljkom
pečene šampinjone sa češnjakom
blanširanu brokulu
salatu od matovilca sa cherry rajčicama

ZA VEČERU ĆU:
2 pečena bjelanjka
šalicu light jogurta

Držite mi fige, čeka me puno posla.

Pusa!

Broj komentara: 7:

  1. Držim ti fige i samo ustrajna budi!i sama razmišljam malo povući ručnu,ali tješim se zima je,pa moram malo jače gricnuti....

    OdgovoriIzbriši
  2. sretno! mogla bih i ja kilicu dvije dolje, nije mi to to!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja, a gdje je bar malo kruha ili krumpira!Nemoj sada pretjerati!Ako sam ja ostala trudna sa 56 kg a išla roditi(vjerovali ili ne ) sa 86 kg( visina 164 cm-dijete je bilo 3 kg)i sve skinula i opet rodila nakon 20 mjeseci.I opet sve skinula.Jedem non-stop , sveeee, svako malo ,ali pomalo.
    Puno šetnje,gibanja, pilates lopta, tai-chi i osjećat ćeš se odlično.Sreeeetno!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Držim ti fige! Ja od kako ne radim sam nakupila nekih 8 kila viska i sad sam isto pocela paziti sto jedem. Zamisli, na dan kad sam odlucila poceti vjezbati pukne nam neki vrag u orbitreku i sad moramo cekati 2 tjedna da se vrate ovi sto rade servise sa godisnjeg! Za ne povjerovati :) Nego, koliko čučnjeva napravis i koliko skines s tim u kojem vremenu? Dok nemam orbitrek mogla bih i to uvest..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svaku vecer s Miushkom vjezbam,onda jos napravim 10 cucnjeva,veceras cu pojacati do 20 i ubaciti trbusnjake. Inace sam osoba koja brzo gubi kilice pa za mjesec do dva mogu skinuti 5-10kg ako pazim. Ali isto tako mogu brzo vratiti tako da sam uvijek na oprezu.

      Izbriši
  5. ono tvoje najdraže je i moje najdraže i teško bi se toga odrekla... svaku zimu se zdebljam par kila (bez trudnoće) i svako proliće/lito žugam da moram smršavit! Eh, mi žene... doć će to na svoje, polako i sigurno! Držim fige da uspiješ :9
    Krivo mi je jedino loše pizze.... hehehe, čevapi bi očito bili bolji izbor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala sam uzet cevape stalno me to kopka,ma pojest cu ja cevape ali bez lepinje sa puuunnooo luka. Na proljece imamo krstitke pa do tada moram biti ona stara. Samo ti drzo fige,drzim ih ja svima vama!

      Izbriši